مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:502022-01-18اجتماعي

شناسایی 39 شکارچی متخلف در کاشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، الهیار دولتخواه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه 22 هزار دانش آموز از آموزش های زیست محیطی کارشناسان بهره مند می شدند، اظهار کرد: در 9 ماه ابتدای امسال 39 شکارچی متخلف در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از این متخلفان 24 قبضه سلاح شامل 15 سلاح دارای جواز و 9 قبضه سلاح قاچاق کشف و جمع آوری شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه، در 9 ماهه امسال 600 مورد پایش از معدن ها و واحدهای تولیدی صنعتی کاشان انجام و 145 مورد آن به صدور اخطاریه زیست محیطی منجر شده است، ادامه داد:  210 مورد بازدید از جمع آوری پسماندها از ابتدای سال جاری در کاشان انجام شده که 2 مورد منجر به تعطیلی و 27 مورد با صدور حکم، پیگیری قضایی شده است.

وی با بیان اینکه،  آمار وحوش بهتر از سال های گذشته است ، گفت: در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک پلنگ مشاهده شده است که در آینده با مستند سازی خبرهای خوبی در این خصوص خواهیم داد.

دولت خواه گفت: وضعیت صید و شکار در کاشان نسبت به استان اصفهان خوب است و تنوع زیستی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک خوب گزارش شده به نحوی که هنگامی که تعداد گونه های علف خوار در منطقه زیاد شود، که گونه های گوشت خوار نیز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 39 شکارچی متخلف در کاشان

شناسایی 39 شکارچی متخلف در کاشان