مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18بين الملل

عصائب اهل الحق: به حکام امارات درباره دخالت در عراق هشدار می دهیم


دبیر کل عصائب اهل الحق در پیامی ضمن تبریک پاسخ نظامی انصارالله علیه ابوظبی، به حکام سازشگر امارات درباره عواقب ادامه دخالت آنها در امور عراق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی پاسخ نظامی ارتش یمن به ابوظبی را تبریک گفت.

الخزعلی در یک پیام توییتری نوشت: ما به برادران مظلوم یمن عزت و استقامت، تبریک می گوییم؛ کسانی که از کشورشان و ملتشان در برابر تجاوز ظالمانه ائتلاف ظالمی دفاع می کنند که ریختن خون کودکان، زنان و سالخوردگان یمنی را مباح کرده است و حکام امارات ید طولایی در این تجاوز دارد.

او افزود: این  پیشرفت خیره کننده در قدرت بازدارندگی یمنی ها و این روحیه انقلابی را تبریک می گوییم که با وجود همه درد و رنج ها و استکبار قدرت های شر و رذل به آن دست یافته اند.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: این پیروزی یمنی  مصداق کلام خداوند متعال است که می فرماید ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم و شما ای انصار الله، خداوند به شما برکت داده است و با قدرت خداوند قادر و متعال از پیروزی به پیروزی دیگری خواهید رسید.

او افزود: به حکام کشور کوچک امارات هم که با صهیونیست ها سازش کرده اند درباره عواقب ادامه دخالت هایشان در امور عراق و کاشتن بذر فتنه و تفرقه در بین فرزندان آزاده و شریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق: به حکام امارات درباره دخالت در عراق هشدار می دهیم

عصائب اهل الحق: به حکام امارات درباره دخالت در عراق هشدار می دهیم