مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:302022-01-17اقتصادي

74 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب 3 شهرستان خراسان رضوی وارد شد


مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفا استان خراسان رضوی گفت: بارش شدید باران و وقوع طوفان، 74 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی شهرستان ها صالح آباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا خراسان رضوی، رضا یاقوتی نیا مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفا استان خراسان رضوی اظهار کرد: بارش شدید باران و وقوع طوفان، 74 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آبرسانی شهرستان ها صالح آباد، تایباد و باخرز وارد کرد.

وی بیشترین خسارت با 68 میلیارد ریال را مربوط به شهرستان مرزی صالح آباد اعلام کرد و افزود: وقوع طوفان موجب قطع جریان برق و دلیل سوختن پمپ و در نهایت خروج چاه شماره 2 صالح آباد از مدار تولید به مدت 5 ساعت شد که با تلاش همکاران، این منبع به شبکه تامین برگشت.

اما با شروع بارش و وقوع سیل، آب شرب شهر جنت آباد و 27 روستا با دو هزار و 743 خانوار  قطع  شد.

یاقوتی نیا در ادامه گفت: مدیرعامل و مدیر دفتر حراست آبفا خراسان رضوی در پی اطلاع از  حادثه در منطقه حضور یافتند و ضمن شرکت در جلسه ستاد بحران شهرستان، از نزدیک رفع مشکل تامین آب شهروندان و روستاییان را مدیریت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان این وقایع، 2 رشته قنات، یک دهنه چشمه، 10 هزار متر خط انتقال، 150متر دیوار ساحلی  و یک حلقه چاه دستی تخریب شد و یک دستگاه پمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب 3 شهرستان خراسان رضوی وارد شد

74 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب 3 شهرستان خراسان رضوی وارد شد