مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 22:052022-01-17سياسي

مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی در قم برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهید سید مجتبی نواب صفوی رهبر گروه انقلابی فداییان اسلام و یاران شهیدش در جوار مزار مطهر این شهیدان در وادی السلام قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم بزرگداشت روحانی شهید شهید سید مجتبی نواب صفوی رهبر جمعیت انقلابی فداییان اسلام و یاران شهیدش عصر امروز و در سالروز شهادت آنان در جوار مزار مطهر این شهیدان در وادی السلام قم و با حضور جمعی از مسئولین، ایثارگران و خانواده های شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی عبدخدایی عضو جمعیت فداییان اسلام و از همراهان و همرزمان شهید نواب صفوی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان سخنرانی کردند و هادی خادم الحسینی به مداحی پرداخت.

  عبدخدایی همرزم شهید نواب صفوی در این مراسم با بیان اینکه علت شهادت شهید نواب صفوی مخالفت قاطع او با پیمان نظامی بود که پهلوی می خواست امضا کند، اضافه کرد: من شاهد عینی اعدام و تیرباران شهید نواب صفوی بودم.

او قبل از تیرباران شروع به خواندن آیات جهاد کرد و بعد اتمام تلاوت قرآن از ماموران حکومت خواست لباس روحانیت را بیاورند تا بپوشد، وقتی از او پرسیدند برای چه می خواهی با این لباس اعدام شوی؟ پاسخ داد: میخواهم با لباس روحانیت خدمت پیامبر اسلام (ص) مشرف شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی در قم برگزار شد