مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:452022-01-17اجتماعي

تعطیلی آموزش حضوری مدارس گیلان/ تعطیلی آموزش حضوری به معنی تعطیلی آموزش نیست


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنی تعطیلی آموزش نیست، گفت: روند آموزش در مدارس تعطیل اعلام شده به صورت مجازی پیگیری و حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی است.

- محمد رحمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس روز سه شنبه 28 دی ماه در سطح استان با توجه به برودت هوا و بارش برف اظهار کرد: مدارس ناحیه یک و دو رشت و شهرستان خمام در مقاطع تحصیلی ابتدایی صبح و عصر و مدارس  متوسطه اول شیفت صبح تعطیل بوده و تدریس به صورت مجازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدارس شهرهای رودبار، عمارلو، رحمت آباد و بلوکات، سنگر، دیلمان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان، مدارس شهری و روستایی تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند، گفت: در مناطق اطاقور و رحیم آباد (اشکور) تنها مدارس ابتدایی مناطق کوهستانی تعطیل بوده و در منطقه لشت نشاء نیز مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اوّل شهرهای سیاهکل و شفت تعطیل و مدارس متوسطه دوّم به ترتیب با یک و دو ساعت تأخیر آغاز می شود، بیان کرد: در لاهیجان مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغار  خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزش حضوری مدارس گیلان/ تعطیلی آموزش حضوری به معنی تعطیلی آموزش نیست

تعطیلی آموزش حضوری مدارس گیلان/ تعطیلی آموزش حضوری به معنی تعطیلی آموزش نیست