مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:352022-01-17اجتماعي

عروسک های غول پیکر، افتتاحیه جشنواره زمستانی همدان را به تعویق انداختند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: آغازگر دوازدهمین جشنواره زمستانی همدان برنامه شادپیمایی با عروسک های غول پیکر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که به دلیل اینکه این عروسک ها تازه رنگ آمیزی شده .

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: آغازگر دوازدهمین جشنواره زمستانی همدان برنامه شادپیمایی با عروسک های غول پیکر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که به دلیل اینکه این عروسک ها تازه رنگ آمیزی شده بودند امکان اجرا به دلیل شرایط جوی و بارش برف وجود نداشت و این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه های جشنواره لغو نخواهد شد و تنها ممکن است به دلیل شرایط جوی زمان برگزاری آنها تغییر کند، افزود: در صورت مساعد بودن هوا برنامه شادپیمایی با عروسک های غول پیکر فردا برگزار خواهد شد که در این رابطه اطلاع رسانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه قطعا در برگزاری جشنواره زمستانی بارش برف پیش بینی شده و رکن اصلی برگزاری این جشنواره برف است، ادامه داد: از آنجا که عروسک های بلند قامت دارای وزن زیادی هستند زمانی که خیس شوند وزنشان چند برابر می شود و چون توسط فرد حمل می شوند حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک های غول پیکر، افتتاحیه جشنواره زمستانی همدان را به تعویق انداختند

عروسک های غول پیکر، افتتاحیه جشنواره زمستانی همدان را به تعویق انداختند