مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:502022-01-17اجتماعي

مسیر تردد 200 روستا در کرمانشاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مسیر تردد 200 روستا در استان کرمانشاه به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

- اظهار کرد: بارش سنگین برف به همراه کولاک از شب گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: بیشترین بارش برف در اورامانات، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر گزارش شده و برق شهر باینگان که به دلیل بارش برف قطع شده بود مجدد وصل شده اما برق شهر نوسود همچنان قطع است و نیازمند بازگشایی مسیر بوده تا نیروی های خدمات رسان بتوانند با حضور در محل مشکلات را حل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تمامی محورهای اصلی استان کرمانشاه باز بوده اما مسیر تردد نزدیک به 200 روستا در استان به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

ظهرابی بیان کرد: با وجود اعلام هشدارهای لازم برای عدم تردد کامیون ها در محور گردنه سرمیل به علت متوقف شدن این کامیون ها تعداد 70 الی 80 خودرو در این محور متوقف شده اند.

وی ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه توزیع بسته های غذایی را در گردنه سرمیل آغاز کرده اند و نیروهای سپاه و ارتش نیز در حال امدادرسانی به مردم هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تعطیلی مدارس شهرستان های استان کرمانشاه، گفت: برنامه تعطیلی مدارس پس از جمع بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تردد 200 روستا در کرمانشاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود است

مسیر تردد 200 روستا در کرمانشاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود است