مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:502022-01-17اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به لغزندگی و یخ زدگی جاده ها تردد در محورهای روانسر به جوانرود و ثلاث باباجانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و تردد برای کامیون ها و کشنده ها در این محورها ممنوع است .

وی افزود: در محور سرپل ذهاب و سرمیل به خسروآباد و اسلام آبادغرب صبح امروز راه مسدود بود که با تلاش راهداران در حال حاضر راه باز بوده و تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در محور قلاجه به گیلانغرب و گواور و داربادام راه مسدود بوده و در صورت ضرورت تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دستغیب بیان کرد: با توجه به اینکه بارش ها در شرق استان کرمانشاه شروع شده و برف و کولاک در راه است در حوزه سنقر و کلیایی در محور بیدسرخ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: 70 تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان کرمانشاه حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

دستغیب خاطر نشان کرد: اکثر محورهای اصلی باز است و به علت لغزندگی تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است و رانندگان توجه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه

ممنوعیت تردد کامیون ها تا اطلاع ثانوی درمحورهای مواصلاتی کرمانشاه