مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:402022-01-17اجتماعي

برف برق 30 روستای رودبار را قطع کرد/ انتقال شش مادر باردار


فرماندار رودبار با اشاره به قطع برق 30 روستای در این شهرستان بر اثر بارش برف و اتصال آن تا ساعات آینده، گفت: شش مادر باردار نیز به مرکز شهرستان رودبار منتقل شدند.

- با اشاره به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار برای مقابله با هر گونه بحران، اظهار کرد: از همان لحظات ابتدایی هشدار هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی و اعلام احتمال بارش سنگین برف در استان گیلان و شهرستان رودبار، ستاد مدیریت بحران این شهرستان با حضور مدیران ستادی تشکیل جلسه داد و تمام دستگاه های خدمات رسان تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش درآمدند.

وی به بارش نیم تا یک متری برف در ارتفاعات رودبار اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر اکیپ های راهداری، هلال احمر، اورژانس، برق، گاز و سایر دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش کامل بوده و در تلاش هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

محورهای اصلی شهرستان باز است رییس ستاد مدیریت بحران رودبار با بیان اینکه محورهای اصلی شهرستان باز است، گفت: عوامل راهداری به کمک دهیاران، شوراها و بخش خصوصی و همچنین نیروهای بسیجی در تلاش هستند محورها و شریان های اصلی را باز نگه داشته و همچنین بازگشایی محورهای فرعی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف برق 30 روستای رودبار را قطع کرد/ انتقال شش مادر باردار

برف برق 30 روستای رودبار را قطع کرد/ انتقال شش مادر باردار