مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:552022-01-17پزشكي

امدادرسانی به 12 مادر باردار در کردستان


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با شروع بارش سنگین برف که از روز گذشته شروع شده به 12 مادر باردار در استان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

- رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همزمان با شروع بارش سنگین برف که از روز گذشته شروع شده 12 مادر باردار در استان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی افزود: ارتفاع برف در برخی از مناطق شهری به بیش از 50 سانتی متر  رسیده و همین مسئله نیاز به امدادرسانی به مادران باردار را در برخی شهرها ایجاب کرد.

به گفته پیرا، یکی از مادران باردار اهل روستای شاهینی در 20 کیلومتری کامیاران بود که در سی و هفتمین هفته بارداری دچار مسمویت حاملگی شده بود و نیروهای اورژانس بعد از پنج ساعت توانستند این مادر باردار را به مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مادر باردار 36 ساله دیگر در روستای سوییچ و مادر دیگری در روستای بوالحسن بانه امدادرسانی شد و برای دیگری نیز در تلاش هستیم تا به مرکز درمانی منتقل شود.

وی از امدادرسانی به سه مورد هم در روستاهای مریوان خبر داد و گفت: نیروهای امدادی با تلاش شبانه روزی و طی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 12 مادر باردار در کردستان

امدادرسانی به 12 مادر باردار در کردستان