مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:102022-01-17دانش

دانشگاه ها حضوری شدند


معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای دانشگاه ها را ملزم به ازسرگیری آموزش حضوری تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد، در نامه علی خاکی صدیق آمده است: با توجه به مصوبه ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ 20 دی جاری در خصوص حضوری شدن آموزش در مقطع مختلف تحصیلی و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و نیز حاصل مذاکرات به عمل آمده در نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور مقام عالی وزارت در چهارشنبه 22 دی، لازم است هماهنگی لازم برای اقدامات مرتبط با در نظر گرفتن همه شرایط و الزامات اقتصادی آن دانشگاه و موسسه آموزش عالی در اجرای مصوبه انجام بگیرد.

بر این اساس همه کلاس های آموزشی دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم 1400-1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس شرایط هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی به ترتیب و در صورت لزوم آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای) همچنین آموزش دروس عملی برنامه های درسی آزمایشگاه، کارگاه، درمانگاه و نظایر آن ها و در نهایت آموزش حضوری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها حضوری شدند

دانشگاه ها حضوری شدند