مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:552022-01-17دانش

مشکلات بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای حل مشکلات به وجود آمده برای بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف که دارای مدرک دکتری و موافقت دستگاه مربوطه برای ادامه تحصیل .

- هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای حل مشکلات بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف که دارای مدرک دکتری و موافقت دستگاه مربوطه برای ادامه تحصیل هستند، جلسه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای حل مشکلات به وجود آمده برای بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف که دارای مدرک دکتری و موافقت دستگاه مربوطه برای ادامه تحصیل هستند (حکم مأموریت تحصیلی) جلسه ای به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

بنا به تصمیم اتخاذ شده در هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی و پیرو مذاکره با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مقرر شد برای رفع مشکلات دانش آموختگانی که مدرک دکتری را اخذ کرده و مشمول بند ز ماده 44 و بند پ ماده 90 برنامه ششم توسعه هستند، جلسه ای به صورت حضوری و مجازی در روز سه شنبه مورخ 5 بهمن 1400 در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود؛ لذا از کارمندان ایثارگر دانش آموخته دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف بررسی می شود

مشکلات بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف بررسی می شود