مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:352022-01-17دانش

خیز دانشگاه آزاد دامغان برای ایجاد 10 واحد فناور


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از برنامه ریزی این دانشگاه برای دستیابی به 10 واحد فناور در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خبر داد.

- نعمت الله نعمتی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اظهار کرد: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند برنامه دقیق و جامع است و این مهم بدون تحول در درون مجموعه دانشگاه محقق نخواهد شد، براین اساس مدیران ارشد این دانشگاه به فکر نگارش سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی افتادند.

وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، پشتوانه فکری قوی را از ضروریات تحول دانست و عنوان کرد: ظرفیت عظیم دانشمندان، استادان و دانشجویان این فرصت را برای دانشگاه آزاد اسلامی مهیا کرده که به پشتوانه سرمایه انسانی کارآمد هر برنامه ای با قوت پیش برود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بیان کرد: برنامه آمایش استان سمنان هم براساس سند تحول و تعالی در حال تدوین است و در این دانشگاه برنامه پنج ساله منطبق با سند تحول و تعالی و توانمندی های آن تدوین شده و براساس مأموریت های محوله سند تحول و تعالی امور شناسایی و اجرایی می شود .

وی بر لزو بهره گیری از همه ظرفیت های علمی این دانشگاه افزود: باید با مشارکت و بهره گیری از کارگروه های مختلف از تمام توان بدنه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دانشگاه آزاد دامغان برای ایجاد 10 واحد فناور

خیز دانشگاه آزاد دامغان برای ایجاد 10 واحد فناور