مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:102022-01-17سياسي

مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار در لرستان ایجاد می شود


سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای لرستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال و توسعه آموزش های مهارتی، مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار در شهرهای لرستان ایجاد می شود.

- ، حشمت الله معتمدی امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بانوی ایرانی اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه زنجیره اشتغال و تولید حلقه های مختلفی دارد که یکی از آنها بازاریابی و وصل کردن نتیجه آموزش های مهارتی به بازار است، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه ها از اهمیت بالقوه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در جهت ارائه توانمندی های بانوان تشکیل شده است، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یک جامعه هدف گسترده ای دارد که یکی از جوامع هدف سازمان بانوان هستند و طیف گسترده آنها بانوان آسیب دیده اجتماعی، زنان خانه دار و بانوان فعال در محیط های فرهنگی هستند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت های ما در حوزه بانوان در بخش دولتی بیشتر روی کاهش آسیب های اجتماعی متمرکز است، افزود: در بخش خصوصی نیز عمده کار روی آموزش و ارائه مهارت ها متمرکز شده است.

معتمدی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار را ایجاد کنیم، یادآور شد: در این راستا در هر شهرستان کارگروه کارآفرینی و آموزش های کسب و کار را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار در لرستان ایجاد می شود

مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار در لرستان ایجاد می شود