مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:502022-01-17بين الملل

عملیات پاکسازی نقاط بحرانی رودخانه های خراسان جنوبی آغاز شد


مدیر رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی نقاط بحرانی رودخانه های خراسان جنوبی آغاز شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی نقاط بحرانی رودخانه های خراسان جنوبی آغاز شد.

محمدعلی شهابی، امروز دوشنبه 27 دی ماه به رسانه های گروهی گفت: لایروبی و پاکسازی رودخانه های استان با هدف عبور ایمن سیلاب های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها یکی از مهمترین مسایلی است که هنگام بارش باران می تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش داده و مانع از آبگرفتگی معابر و منازل شود، افزود: اکثر نقاط بحرانی در مسیر رودخانه های استان شناسایی شده و عملیات لایروبی و پاکسازی آن ها با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان انجام خواهد شد.

مدیر رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول لایروبی 3 کیلومتر از رودخانه شاهرود محدوده امیرآباد شهر بیرجند در حال انجام است؛ هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها ممنوع است و با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد چراکه این ساخت و سازها حوادثی را در زمان بحران ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی نقاط بحرانی رودخانه های خراسان جنوبی آغاز شد

عملیات پاکسازی نقاط بحرانی رودخانه های خراسان جنوبی آغاز شد