مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:402022-01-17پزشكي

بررسی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریهای اعصاب»


کنفرانس علمی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب» به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی بیست و ششم دی ماه برگزار شد.

- کنفرانس علمی کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری های اعصاب به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی بیست و ششم دی ماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این وبینار که با سخنرانی دکتر رضا حاجی آقایی متخصص فارماکوگنوزی و عضو هیات علمی این پژوهشکده، برگزار شد، به گیاهان دارویی موثر بر سیستم عصبی مرکزی ، گیاهان دارویی آرامبخش و خواب آور، گیاهان دارویی محرک اعصاب، گیاهان دارویی ضد درد، گیاهان دارویی ضد میگرن و ضد دمانس پرداخته شد.

وی در این وبینار عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که امروزه بیشتر افراد با آن روبرو هستند، اختلال خواب می باشد که از هر سه نفر، یک نفر به آن مبتلا می باشند.

این عضو هیات علمی در ادامه خصوصیات گیاه شناسی،ترکیبات، اثرات فارماکولوژیکی و مکانیسم اثر گیاهان دارویی که باعث رفع اختلال خواب و استرس و اضطراب ناشی از آن می شود را معرفی نمود که می توان به سنبل الطیب، رازک، بادرنجبویه و .

اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، این وبینار دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریهای اعصاب»

بررسی «کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریهای اعصاب»