مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:302022-01-17دانش

برگزاری رویداد علمی «پل» به مناسبت دهه فجر در استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه هدفمند کردن تحصیل دانشجویان ضرورت کنونی در دانشگاه ها است، - برگزاری رویداد علمی پل به مناسبت دهه فجر در استان فارس مسئول بسیج دانشجویی فارس از برگزاری رویداد علمی پل با هدف جمع آوری و داوری ایده های دانشجویی در دهه فجر بر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه هدفمند کردن تحصیل دانشجویان ضرورت کنونی در دانشگاه ها است، از استقبال دانشجویان استان فارس از طرح های علمی راه مهندسی و راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: برای کمک به حل مسائل استان، باید تحصیل دانشجویان هدفمند و همراه با نظر به نظام مسائل اولویت دار کشور باشد.

یوسفی با بیان اینکه در راستای هدفمند کردن تحصیل دانشجویان، طرح راه مهندسی در شش گام به همت مدیریت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان فارس در حال برگزاری است افزود: در این طرح دانشجویان رشته های مختلف مهندسی با رشته تحصیلی خود، نحوه مطالعه دروس، نیاز های صنعت به رشته تحصیلی دانشجویان و مسائل روز صنعت آشنا می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اجرای گسترده طرح راهیان پیشرفت در استان فارس از اقدامات دیگر این مجموعه در حوزه علمی است اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد علمی «پل» به مناسبت دهه فجر در استان فارس

برگزاری رویداد علمی «پل» به مناسبت دهه فجر در استان فارس