مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:002022-01-17پزشكي

اورژانس اصفهان با کمبود نیرو مواجه است / میانگین امدادرسانی در استان 12 دقیقه است


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اورژانس اصفهانبا کمبود نیرو مواجه است و با وجود مجوز به کارگیری نیروهای شرکتی و فراخوانی که داده ایم، - ایسنا/اصفهان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اورژانس اصفهانبا کمبود نیرو مواجه است و با وجود مجوز به کارگیری نیروهای شرکتی و فراخوانی که داده ایم، اما همچنان جای خالی داریم و داوطلبی وجود ندارد.

فرهاد حیدری، امروز(دوشنبه، 27 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در هر پایگاه اورژانس باید به طور میانگین 8 نیرو حضور داشته باشد، گفت: براساس این استاندارد ما نزدیک به 400 نفر کمبود نیرو داریم که این کمبود را با استفاده از نیروهای شرکتی و به صورت اضافه کاری جبران می کنیم.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: 160 پایگاه اورژانس داریم که 10 تا 20 پایگاه در روز به خاطر کمبود نیرو تعطیل می شوند، اگرچه پرسنل ما به خاطر عدم همکاری پایگاه را تعطیل نمی کنند، فقط ممکن است اضافه کار نداشته باشند.

وی با دعوت از افرادی که تمایل به کار در اورژانس اصفهان به صورت شرکتی دارند، گفت: در هیچ استانی از پرسنل خودشان به صورت شرکتی نمی توانند استفاده کنند، چون خلاف قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اصفهان با کمبود نیرو مواجه است / میانگین امدادرسانی در استان 12 دقیقه است

اورژانس اصفهان با کمبود نیرو مواجه است / میانگین امدادرسانی در استان 12 دقیقه است