مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:552022-01-17سياسي

شهردار کرمانشاه معارفه شد


طی مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه آیین معارفه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

- ، ظهر امروز طی مراسمی با حضور نماینده معاون عمرانی وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، مسئولان نظامی و انتظامی استان، اعضای شورای شهر کرمانشاه نادر نوروزی رسماً به عنوان شهردار کرمانشاه معارفه شد.

رسول آزادی رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه 40 کاندیدا با ارسال رزومه و برنامه کاری برای سکانداری شهرداری اعلام آمادگی کرده بودند، اظهار کرد: انتخاب شهردار با کسب آرا همه اعضای شورای شهر کرمانشاه صورت گرفت که نشان از همراهی و نویدبخش روزهای خوب برای این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت کلانشهر کرمانشاه هم عقیده و متحد هستند، افزود: ممکن است در بررسی برخی طرح ها اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه هایی وجود داشته باشد اما این تفاوت ها صرفاً در جهت انجام امور و کمک به پیشرفت این شهر است.

وی تاکید کرد: شهردار کرمانشاه باید در مسیر توسعه در همه حوزه های شهری و در مدار قانون حرکت کند و تا زمانی که بر این اصل پایبند باشد شورای شهر کرمانشاه حامی و پشتیبانش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه معارفه شد

شهردار کرمانشاه معارفه شد