مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:502022-01-17فناوري

دانش آموزان مراقب شبکه جعلی شاد باشند


رییس پلیس فتا البرز با اشاره به اقدامات کلاهبرداران در عرصه اپلیکیشن های جعلی اعلام کرد: دانش آموزان برای بروز رسانی اپلیکیشن شاد از فروشگاه های مجازی معتبر استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: اخیرا مجرمان سایبری، برنامه های جعلی شاد را در فضای مجازی انتشار داده و با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی، دانش آموزان را به نصب نرم افزار جعلی شاد تشویق می کنند.

وی اضافه کرد: برای نصب و بروزرسانی اپلیکیشن شاد نیازی به پرداخت وجه نیست و کاربران می توانند از وب سایت آموزش و پرورش و یا فروشگاه های معتبر مجازی دانلود کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: دانش آموزان برای افرایش امنیت و حفظ حریم خصوصی از گذرواژه های مناسب دو مرحله ای استفاده کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: مدیران مدارس درخصوص سوء استفاده و کلاهبرداری تحت عنوان به روز رسانی اپلیکیشن شاد اطلاع رسانی کرده تا علاوه بر مانع شدن برای کلاهبرداری از دانش آموزان استرس و اضطراب در آنها را کاهش دهند.

رییس پلیس فتا البرز با اشاره به حس کنجکاوی دانش آموزان و اطلاعات محدود آنها از تهدیدات و آسیب های فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی خارجی افزود: احتمال افتادن در دام شیادان و تبهکاران فضای مجازی و آسیب های روحی و روانی برای آنها دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مراقب شبکه جعلی شاد باشند

دانش آموزان مراقب شبکه جعلی شاد باشند