مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17بين الملل

شهادت سالمند فلسطینی که توسط نظامیان صهیونیست زیر گرفته شده بود


سلیمان الهذالین، سالمند 69 ساله فلسطینی که دوهفته قبل توسط سربازان اسراییلی با خودرو زیر گرفته شده بود، صبح امروز (دوشنبه) به شهادت رسید.

- سلیمان الهذالین، سالمند 69 ساله فلسطینی که دوهفته قبل توسط سربازان اسراییلی با خودرو زیر گرفته شده بود، صبح امروز (دوشنبه) به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: سلیمان الهذالین، فلسطینی 69 ساله پس از آنکه در ورودی روستای ام الخیر در جنوب الخلیل با خودرو زیر گرفته شده و از ناحیه سر، سینه، شکم و لگن آسیب دید، صبح امروز در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

الهذالین از برجسته ترین مدافعان اهالی روستای ام الخیر بود که با حملات سربازان اسراییلی و شهرک نشین ها مواجه هستند، همچنین او بارها بازداشت شده و مورد ضرب و شتم سربازان اسراییلی قرار گرفت.

عماد تلاحمه، جراح مغز و اعصاب و پزشک الهذالین به العربی الجدید گفت: پس از اینکه الهذالین به بیمارستان انتقال داده شد، تمامی اقدامات پزشکی لازم برای او آغاز شده و خونریزی های او متوقف شدند، تلاش کردیم از هر راهی او را به هوش بیاوریم،حجم زیادی خون به او تزریق کردیم اما موفق نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سالمند فلسطینی که توسط نظامیان صهیونیست زیر گرفته شده بود

شهادت سالمند فلسطینی که توسط نظامیان صهیونیست زیر گرفته شده بود