مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:402022-01-17سياسي

مساجد ظرفیتی برای افزایش سرمایه اجتماعی است/ فعالیت 5 هزار و 370 مسجد در سطح استان


مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: حدود 5 هزار و 370 مسجد و بیش از 4 هزار مسجد فعال در سطح استان اصفهان وجود دارد؛ بیش از 3 هزار و 500 امام جماعت در سطح استان داریم که اقامه نماز جماعت را به صورت منظم بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان،  حجت الاسلام سیدمحمدصادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در دیدار  مسؤولان مناطق امور مساجد با استاندار اصفهان بیان کرد:  امور مساجد در سال 68 به دستور مقام معظم رهبری در تهران تأسیس شد و در سال 75 پس از تشریف فرمایی حضرت آیت الله مظاهری به اصفهان امور مساجد در اصفهان هم تأسیس شد.

  وی بیان کرد: 2 مدیریت گذشته حجت الاسلام کوچکزاد و دیگری حجت الاسلام صالحیان 2 دوره امور مساجد را سپری کرده اند و نزدیک به یک سال است که مسؤولیت این مرکز را بر عهده دارم و همواره تلاش داشته ام که امور مساجد از شیوه سنتی خارج بشود و سامانی به امور مساجد استان اصفهان داده بشود.

ابطحی ادامه داد: در اصفهان 15 منطقه شهرداری داریم و به همراه منطقه براآن 16 منطقه امور مساجد شهر اصفهان هستند و در شهرستان ها و شهرها هم همین دفاتر دایر هستند که در مجموع حدود 90 شهر و شهرستان دفاتر امور مساجد ایجاد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد ظرفیتی برای افزایش سرمایه اجتماعی است/ فعالیت 5 هزار و 370 مسجد در سطح استان

مساجد ظرفیتی برای افزایش سرمایه اجتماعی است/ فعالیت 5 هزار و 370 مسجد در سطح استان