مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 12:202022-01-17سياسي

همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرایط برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است، گفت: ما زیر بار توافق بد نمی رویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مذاکرات وین اظهار کرد: مذاکرات روی ریل خود افتاده و اکنون بر روی پرانتزها بحث و بررسی می کنند، پرانتزها بدان معناست که طرفین در چه زمانی چه کاری انجام دهند.

وی توضیح داد: شیوه غربی ها این است که فشار آورده و با اعمال فشار بیشتر یک قدم رو به جلو حرکت کنند اما دست جمهوری اسلامی ایران در این دوره پر است، ما از تحریم ها عبور کرده و یاد گرفته ایم که چطور با تحریم ها کشور را براساس ظرفیت داخلی اداره کنیم.

عباس زاده با تاکید بر این که دست مذاکره کنندگان پر و پشت آنها گرم است، تصریح کرد: مذاکرات به خوبی و براساس مطالبات قانونی و عادلانه ما پیش می رود، ما عهدشکنی و بی توجهی به تعهدات نداشتیم و سوء سابقه ای در پرونده مان نداریم.

مقاومت جمهوری اسلامی در مذاکرات و قدرت ایران ما را به توافق خوب می رساند همه چیز برای توافق در وین آماده است اما طرف مقابل می خواست به ما توافق بد را تحمیل کند که این خط قرمز ماست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما زیر بار توافق بد نمی رویم، علائم هم نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است

همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است