مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:402022-01-17پزشكي

بستری 13 بیمار کرونایی در استان اردبیل/ یک نفر فوت کرد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری 13 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل، آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان به 83 بیمار رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان اردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل اظهار کرد: با بستری 13 بیمار کرونایی و ترخیص 16 بیمار از مراکز درمانی استان اردبیل در شبانه روز گذشته، آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی به 83 بیمار رسید.

وی افزود: 17 بیمار کرونایی نیز با وضعیت نامساعد در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند و متاسفانه در 24 ساعت گذشته، یک نفر فوت کرد که به خانواده این عزیز تسلیت عرض می کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک میلیون و 878هزار و 370 دز واکسن در استان اردبیل بیان کرد: 912هزار و 709دز واکسن مربوط به مرحله اول، 798هزار و 587 دز در مرحله دوم و 167هزار و 74 دز در مرحله سوم تزریق شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع سویه امیکرون در سطح کشور و استان اردبیل و احتمال آغاز پیک ششم کرونا، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به خصوص تزریق و تکمیل دزهای واکسن کرونا ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 13 بیمار کرونایی در استان اردبیل/ یک نفر فوت کرد

بستری 13 بیمار کرونایی در استان اردبیل/ یک نفر فوت کرد