مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:402022-01-17سياسي

دانشجویان بسیجی فارس بر قله پژوهش و فناوری کشور


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: مجموعه اقدامات این ناحیه در حوزه علمی، دانشجویان فارس را در قله پژوهش و فناوری کشور قرار داده است.

- ، سعید یوسفی با بیان اینکه هدفمند کردن تحصیل دانشجویان ضرورت کنونی در دانشگاه ها است، از استقبال دانشجویان استان فارس از طرح های علمی راه مهندسی و راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: برای کمک به حل مسائل استان، باید تحصیل دانشجویان هدفمند و همراه با نظر به نظام مسائل اولویت دار کشور باشد.

وی با بیان اینکه در راستای هدفمند کردن تحصیل دانشجویان، طرح راه مهندسی در شش گام به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حال برگزاری است افزود: در این طرح دانشجویان رشته های مختلف مهندسی با رشته تحصیلی خود، نحوه مطالعه دروس، نیازهای صنعت به رشته تحصیلی دانشجویان و مسائل روز صنعت آشنا می شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه اجرای گسترده طرح راهیان پیشرفت در استان فارس از اقدامات دیگر این مجموعه در حوزه علمی است اضافه کرد: این طرح با هدف امیدآفرینی و تقویت روحیه ما می توانیم ، توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در حال برگزاری است که در جریان آن، دانشجویان با دستاوردهای ممتاز کشور مرتبط با رشته های تحصیلی خود آشنا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بسیجی فارس بر قله پژوهش و فناوری کشور

دانشجویان بسیجی فارس بر قله پژوهش و فناوری کشور