مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17سياسي

خط منظم کشتیرانی چابهار-هند راه اندازی شد


همزمان با همایش ملی لجستیک چابهار خط منظم کشتیرانی چابهار-هند توسط ناوگان ملی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

- محدثه رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همایش ملی لجستیک چابهار به عنوان مهم ترین و  اصلی ترین رویداد لجستیکی ایران پنج شنبه 30 دی در چابهار آغاز می شود و به مدت سه روز میزبان رایزنی های ملی برای تبدیل عملی و علنی چابهار به یک هاب لجستیک است.

وی افزود: مدیران ارشد و روسای سازمان های تخصصی وزارت راه که اصلی ترین وزارت خارجه لجستیکی کشور است در این همایش حضور دارند، مدیران ارشد و روسای سازمان هایی مانند سازمان بنادر، سازمان راهداری، شرکت زیرساخت، شرکت راه آهن و هم چنین با توجه به بعد بین المللی همایش معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در راس یک هیئت به چابهار می آید و کارگروه دیپلماسی لجستیکی این وزارت خانه هم در چابهار حضور دارد.

رحمانی تصریح کرد: بیش از 20 شرکت بزرگ حمل و نقل و لجستیک دریا، هوا و زمین در این همایش حضور دارند و غرفه های آنان محل رایزنی های مختلف و ارائه راهکارهای عملی برای استقرارشان در چابهار و تبدیل این بندر به یک هاب ملی و در وهله دوم بین المللی لجستیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط منظم کشتیرانی چابهار-هند راه اندازی شد

خط منظم کشتیرانی چابهار-هند راه اندازی شد