مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:352022-01-17سياسي

شهردار کرمانشاه معارفه شد


«نادر نوروزی» به عنوان شهردار جدید کرمانشاه معرفی و از زحمات سعید طلوعی شهردار سابق تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم معارفه نادر نوروزی به عنوان شهردار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدرضا صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا، معاونین استانداری، مسؤولین استانی و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

نادر نوروزی با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بعنوان شصت و دومین شهردار کلانشهر کرمانشاه انتخاب شد که امروز و پس از معارفه، رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

پیش از این سعید طلوعی شصت و یکمین شهردار کرمانشاه بود که پس از پایان دوره خود، مهندس امیر رحیمی به مدت سه ماه سرپرستی شهرداری کرمانشاه را برعهده داشت.

*کمبود نیروی متخصص با وجود ازدیاد نیرو در شهرداری ها محمدرضا صمیمی، مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا طی سخنرانی در این مراسم، اظهار داشت: در یک هزار و 410  شهرداری کشور سه برابر نیرو  استخدام شده،  ولی باز هم نیروی متخصص کم داریم .

وی افزود: در بحث مدیریت بحران شهرداری باید کار شود و بحث حاشیه نشینی و پسماند باید به عنوان مهم ترین فعالیت ها مدنظر قرار بگیرید در موضوع درآمدی نیز شهرداری می تواند اثرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه معارفه شد

شهردار کرمانشاه معارفه شد