مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:252022-01-17سياسي

پرونده ناتمام مسکن مهر دهدشت/ متقاضیان در میان وعده های بی عمل سرگردان مانده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در ادامه مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم امام جمعه دهدشت بار دیگر راهی مسکن مهر شد تا برای چندمین بار مدیران و متولیان را متوجه مشکلات عدیده این سایت کند.

در این بازدید که فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند برای رسیدگی به مشکلات ساکنان مسکن مهر تصمیم گیری شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه برای نخستین بار نیست در مسکن مهر حضور پیدا می کنیم، افزود: مراجعه ساکنان و متقاضیان واحدها به دفتر و تماس های تلفنی مبنی بر پا برجا بودن مشکلات همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: در بازدیدی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان انجام گرفت خوشبختانه منجر به تحویل 250 واحد دیگر به متقاضیان شد.

 امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اصل کار طرح مسکن مهر برای خانه دار شدن اقشار ضعیف یک ضرورت بود، اضافه کرد: اما بی تدبیری در جانمایی و سوء مدیریت ها در احداث واحدها مشکلات فراوان به وجود آورد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر گفت: با گذشت بیش از یک دهه از آغاز مسکن مهر واحدهای تحویل داده شده از وضعیت مناسبت برخوردار نیست و بسیاری از واحدها هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه آنچه مشهود است مسکن مهر یک غده سرطانی بوده و علاجی برای درمان آن نشده است، افزود: برخی از واحدها عمر مفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ناتمام مسکن مهر دهدشت/ متقاضیان در میان وعده های بی عمل سرگردان مانده اند

پرونده ناتمام مسکن مهر دهدشت/ متقاضیان در میان وعده های بی عمل سرگردان مانده اند