مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:552022-01-17پزشكي

آخرین شرایط همه گیری کرونا در استان سمنان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:در 24 ساعت گذشته، دو بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در مراکز درمانی شهرستان های تابعه این دانشگاه بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 50 هزار و 619 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته (از بیست و ششم تا بیست و هفتم دی ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در مراکز درمانی شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 10 هزار و 913 نفر رسیده است و 39 هزار و 706 نفر بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین شرایط همه گیری کرونا در استان سمنان

آخرین شرایط همه گیری کرونا در استان سمنان