مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17اجتماعي

ارتفاع برف در پاوه به 40 سانتی متر رسید/ کرمانشاه سهمی از بارش های دیشب نداشت


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بیشترین ارتفاع برف هم مربوط به پاوه با 40 سانتی متر و کرند با 36 سانتی متر بوده که متأسفانه در شهرستان کرمانشاه هنوز بارش قابل توجهی از باران و برف نداشتیم.

- سعید قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت بارش های شب گذشته در استان، اظهار داشت: طی 48 ساعت اخیر شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان بودیم بیشترین بارش ها 56 میلی متر از گیلانغرب، 45 میلی متر از سرپل ذهاب و 34 میلی متر از تازه آباد گزارش شده است.

وی ادامه داد: بیشترین ارتفاع برف هم مربوط به پاوه با 40 سانتی متر، کرند با 36 سانتی متر، تازه آباد با 21 سانتی متر و جوانرود با 14  بوده که متأسفانه در شهرستان کرمانشاه هنوز بارش قابل توجهی از باران و برف نداشتیم در حالی که حتی در نواحی گرمسیر همانند سومار و دشت ذهاب هم بارش برف گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این سیستم امروز و امشب بر جو منطقه حاکم است و سبب بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد که امیدواریم در سطح شهر کرمانشاه هم بارش برف ببینیم.

وی گفت: روز پنجشنبه موج بارشی دیگری و منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد و مجدد شاهد بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در پاوه به 40 سانتی متر رسید/ کرمانشاه سهمی از بارش های دیشب نداشت

ارتفاع برف در پاوه به 40 سانتی متر رسید/ کرمانشاه سهمی از بارش های دیشب نداشت