مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17سياسي

مدرسه سازی حسی وصف ناپذیر دارد


مدرسه سازی حسی وصف ناپذیر دارد که انسان در کارهای دیگر نمی تواند به چنین حسی برسد.

- ایسنا/اردبیل بانوی خیر مدرسه ساز گفت: مدرسه سازی حسی وصف ناپذیر دارد که انسان در کارهای دیگر نمی تواند به چنین حسی برسد.

مهین عامل سیاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افتخار حضور در مراسم کلنگ زنی و افتتاح مدرسه ای که در روستای مجیدآباد شهرستان نیر ساخته ام را داشتم و واقعاً حس غیر قابل وصفی در آن لحظات داشتم که شاید کمتر بتوان این حس را تجربه کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه به فکر مدرسه سازی افتادید، تصریح کرد: در مراسم بزرگداشت مرحوم کاشانی که خودشان 270 مدرسه در جنوب خراسان و نقاط مختلف ایران ساخته بودند، به فکر مدرسه سازی افتادم.

عامل سیاح اضافه کرد: آدمی وقتی می میرد هیچ چیزی جز یک قبر از خود به جا نمی گذارد پس چه بهتر که آدم در مناطق محروم مدرسه بسازد تا یاد و نام او تا ابد باقی بماند و بتواند از خود یادگار ماندگار به جا بگذارد.

این خیر مدرسه ساز تشریح کرد: وقتی جبر زمانه قرعه را به نام همسرم زد و وی فوت شد، تصمیم گرفتم تمامی مبالغ نقدی که از همسرم برای من به ارث مانده بود را صرف مدرسه سازی کنم .

وی اضافه کرد: همسرم اهل آذربایجان و عاشق آذربایجانی ها بود و عرق خاصی نسبت به این منطقه داشتند به همین دلیل تصمیم گرفتم در منطقه نیر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی حسی وصف ناپذیر دارد

مدرسه سازی حسی وصف ناپذیر دارد