مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17سياسي

مسوولیت پذیری کودکان، زمینه ساز ارتقاء امنیت سایبری خانواده ها


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت:مسوولیت پذیری در کودکان، زمینه ارتقاء امنیت سایبری خانواده ها را فراهم می کند.

- سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع کودکان سایبری، مسوولیت اجتماعی اشاره و اظهار داشت: فضای مجازی همانند فضای حقیقی است پس رعایت اصول اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی امری لازم و ضروری است بنابراین همه مسوول بوده و باید به کودکان خود بیاموزیم که در فعالیت های فضای مجازی بی تفاوت نباشند.

وی با بیان اینکه ایجاد مسئولیت پذیری در کودکان، زمینه ارتقاء امنیت سایبری خانواده ها را فراهم می کند تصریح کرد: استفاده از نرم افزارهای ایمن، مراقبت در دوستی های اینترنتی و همچنین همراهی والدین با فرزندان در فضای مجازی در این زمینه تاثیرگذار است.

سرهنگ رجبی گفت: اولین گام برای ایمن نگهداشتن کودکان در زمان حضور در فضای مجازی، آموزش از سنین کم در خصوص پذیرش مسئولیت فعالیت های سایبری و آگاهی آنان درباره خطرات فضای مجازی است.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا بیان داشت: کاربران فضای مجازی باید نسبت به مسائل اخلاقی و فرهنگی حاکم بر این بستر شناخت و احساس مسئولیت داشته باشند چرا که در غیر اینصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولیت پذیری کودکان، زمینه ساز ارتقاء امنیت سایبری خانواده ها

مسوولیت پذیری کودکان، زمینه ساز ارتقاء امنیت سایبری خانواده ها