مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17اجتماعي

قطع راه ارتباطی 26 روستا در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از انسداد راه 26 روستا در استان هرمزگان طی بارندگی ها و سیلابی شدن مسیل ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از بندرعباس؛ فعالیت سامانه بارشی جدید در هرمزگان از روز گذشته یعنی شنبه 25 دی ماه آغاز شد و امروز نیز این سامانه بارشی به فعالیت خود در مرکز و شرق هرمزگان ادامه می دهد و پیش بینی تا شامگاه سه شنبه نیز این روند بارش ها ادامه داشته باشد.

در شهر بندرعباس شاهد آبگرفتگی شدید معابر به خصوص در سطح محلات بودیم و همچنین در بخش مرکزی بندرعباس و بخش های شمیل، تخت، قلعه قاضی و جزیره هرمز آبگرفتگی معابر گزارش شده است.

در شهرستان میناب و شهر میناب نیز شاهد آبگرفتگی معابر هستیم و در روستا هایی هم که در سیلاب اخیر دچار آسیب شده بودند با احداث سیلاب توسط قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است البته از منابع میدانی خبر می رسد بر اثر طغیان رودخانه راه ارتباطی روستای مازغ به بندرکلاهی نیز بسته شده است.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهارداشت: بارش هایی که از روزگذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود تا سه شنبه شب نیز این بارش ها ادامه داشته باشد از این رو مردم توصیه های اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع راه ارتباطی 26 روستا در هرمزگان

قطع راه ارتباطی 26 روستا در هرمزگان