مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:102022-01-17سياسي

هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور


دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ضمن هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرها گفت: توجه به حمل و نقل عمومی، تحقق شعار عدالت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران اظهار داشت: تقریباً همه افرادی که امروز در این جلسه حضور دارند تازه منصوب هستند و آماده برای تحول در شهرهای خود در حوزه های مربوطه اند.

وی گفت: شرایط بی نظیری در زمینه همدلی و هماهنگی در مدیریت اجرایی کشور در حوزه های شهری، دولت و مجلس ایجاد شده و ان شاءالله این مسئله سبب تسریع در تحقق اهداف اصلی و ارائه بیشتر خدمات به شهروندان خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات شهری مسئله حمل و نقل عمومی و ترافیک است و این موضوع نه تنها در ایران بله در بسیاری از کلان شهرهای دنیا هم دغدغه محسوب می شود، لذا همه باید کنار هم اقداماتی مؤثر جهت رفع و کاهش این دغدغه انجام دهیم.

در ادامه این نشست،  سید احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران اظهار داشت: تأمین بودجه کلان شهرها به دلیل محدودیت های دولت در منابع مالی با مشکلاتی مواجه شده است و متأسفانه مواردی از بودجه شهرداری ها در بودجه 1401 حذف شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور

هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور