مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:052022-01-17اجتماعي

22 محور روستایی کرمانشاه به دلیل بارش برف مسدود است / راه ها تا ظهر بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در 13 شهرستان استان از اواخر روز گذشته اظهار کرد: - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انسداد 22 محور روستایی استان به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: این محور ها تا ظهر امروز (27 دی) بازگشایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در 13 شهرستان استان از اواخر روز گذشته اظهار کرد: به دلیل بارش برف 37 محور روستایی استان مسدود شد.

وی با بیان اینکه عمده این روستا ها در منطقه اورامانات هستند، افزود: با تلاش نیرو های راهداری 15 محور روستا بازگشایی شده، اما 22 محور روستایی دیگر هنوز مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به تداوم برف روبی در محور های اصلی و فرعی، عنوان کرد: این 22 محور روستایی نیز تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

کرمی یادآور شد: به دلیل کولاک سنگینی که شب گذشته داشتیم امکان بازگشایی همه محور ها به صورت همزمان وجود نداشت.

وی از بارش برف در بیش از 30 محور شریانی و غیرشریانی استان هم یاد کرد که کار برف روبی این محور ها به صورت مستمر انجام شده تا مشکلی برای تردد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 محور روستایی کرمانشاه به دلیل بارش برف مسدود است / راه ها تا ظهر بازگشایی می شود

22 محور روستایی کرمانشاه به دلیل بارش برف مسدود است / راه ها تا ظهر بازگشایی می شود