مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:002022-01-17اجتماعي

امداد رسانی به 1059 مسافر گرفتار در برف در جاده های کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 32 تیم عملیاتی جهت امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف اعزام شدند و تاکنون به هزار و 59 مسافر خدمات امدادی ارائه کردند.

- اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان کردستان، 32 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان جهت امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک اعزام شدند.

وی افزود: این تیم های عملیاتی تاکنون به 447 نفر از هموطنان در شهرستان های مختلف اسکان اضطراری داده اند و با ظرفیت 16 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه خودروی کمک دار به 264 خودرو و هزار و 59 نفر امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: بارش های سنگین برف و کولاک شدید در جاده های مواصلاتی استان منجر به وقوع سه تصادف و مصدومیت چهار نفر شده است.

جلالی افزود: در پی بارش شدید برف و وضعیت به وجود آمده، تردد در اغلب جاده ها به سختی ممکن است و تمامی جاده های ارتباطی خصوصاً در شهرستان سقز به محورهای بانه، مریوان، بوکان و دیواندره مسدود شده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران این جمعیت طی 24 ساعت اخیر 590 تخته پتو و 450 بسته غذایی را در بین راه ماندگان توزیع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به 1059 مسافر گرفتار در برف در جاده های کردستان

امداد رسانی به 1059 مسافر گرفتار در برف در جاده های کردستان