مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:552022-01-17اجتماعي

برف و کولاک راه ارتباطی 550 روستای کردستان را بست


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: به دلیل بارش برف و کولاک 6 محور اصلی و فرعی و راه ارتباطی 550 روستا مسدود است.

- محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک هزار و 400 کیلومتر برف روبی در سطح جاده های استان توسط عوامل راهداری انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 تن شن و ماسه در سطح راه های فرعی و اصلی استان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه 400 نفر عوامل راهداری اداره کل و 100 نیروی بخش خصوصی در سطح جاده های استان مشغول انجام عملیات برفروبی هستند، افزود: 400 دستگاه ماشین الات راهداری و بخش خصوصی نیز طی 48 ساعت گذشته در راستای رهاسازی جاده های سطح استان بکارگیری شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از رهاسازی 2 هزار دستگاه خودرو و اسکان 150 مسافر در راه مانده در راهدارخانه های استان خبر داد.

به گفته وی، از ساعت 20 روز گذشته تاکنون 6 محور اصلی و فرعی استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای سنندج- کامیاران، سقز - بوکان، سقز- بانه، سقز- مریوان، سه راهی تکاب به تکاب و سروآباد- کامیاران مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک راه ارتباطی 550 روستای کردستان را بست

برف و کولاک راه ارتباطی 550 روستای کردستان را بست