مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:552022-01-17دانش

11 استاد دانشگاه شیراز جزء پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند


براساس آخرین داده های آماری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، 11 عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز جزء پژوهشگران پراستناد و یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پردازش های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده های استخراج شده از پایگاه های ESI و wos نشان می دهد که یازده نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در رشته های مختلف، جزو پژوهشگران پُراستناد و دانشمندان یک درصد ایرانی، قرار گرفته اند.

بر پایه مطالعات انجام شده توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و بررسی های کارشناسی فهرست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا، 481 نفر از مجموع 684 پژوهشگر شناسایی شده براساس شاخص های استنادی و علم سنجی، دارای رفتار استنادی نرمال و بدون مقاله سلب اعتبارشده یا بازپس گیری شده، به عنوان پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر معرفی شده اند.

ابراهیم فرجاه در رشته مهندسی قدرت و کنترل، بهنام کشاورزی در رشته زمین شناسی، دکتر علیرضا سپاسخواه در رشته مهندسی آب، علیرضا سیفی در رشته مهندسی قدرت و کنترل، فرید مُر در رشته زمین شناسی، محمدرضا رحیم پور در رشته مهندسی شیمی، محمدهادی اسکندری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی، محمود یعقوبی در رشته مهندسی مکانیک حرارت سیالات، مهرداد نیاکوثری در رشته علوم و مهندسی صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 استاد دانشگاه شیراز جزء پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند

11 استاد دانشگاه شیراز جزء پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند