مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 07:002022-01-17دانش

کتابچه ای که همیشه در کیف وزیر علوم است/برنامه ویژه زلفی گل برای ایده های نخبگان


وزیر علوم در مصاحبه با خبرنگار فارس از کتابچه ای گفت که همیشه در کیفش است و برنامه ای که تولید محصولات نخبگان کشور را رقابت ناپذیر می کند و تاکید کرد که ارزیابی سالانه روسای دانشگاه ها مبتنی بر اجرای سند دانشگاه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ غروب یک روز زمستانی بعد از مصاحبه ای تفصیلی از طبقه 15 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سردر می آورم، متوجه جلسه معاونان وزارتخانه که می شوم، به امید دیدار با وزیر منتظر می نشینم.

وزیر که متوجه حضورم می شود، دعوتم می کند به اتاقش و من سرمست از این دعوت با تیمی که همراه وزیر می روند راهی طبقه 16 وزارت علوم می شوم.

اینجا همه کار دارند، از روسای دانشگاه ها گرفته تا معاونان وزارتخانه، همزمان با من یکی از معاونان هم وارد اتاق وزیر می شود، تا او با وزیر گفت وگویی می کند، فرصتی می یابم برای کمی تمرکز.

محمد علی زلفی گل متولد 1345 ، استاد تمام رشته شیمی الی است که از سوم شهریور ماه امسال بر کرسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم با رای تایید نمایندگان مجلس تکیه زده، در ویکی پدیا درباره اش نوشته اند که در صالح آباد، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان آشتیان در استان مرکزی به دنیا آمده و عملیات والفجر مقدماتی جنگ تحمیلی را هم درک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابچه ای که همیشه در کیف وزیر علوم است/برنامه ویژه زلفی گل برای ایده های نخبگان

کتابچه ای که همیشه در کیف وزیر علوم است/برنامه ویژه زلفی گل برای ایده های نخبگان