مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 02:102022-01-16سياسي

اتاق بازرگانی به پستویی برای استفاده از رانت ها تبدیل شده است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: امروز اتاق بازرگانی به پستویی برای تصمیمات خاص و استفاده از رانت ها و اطلاعات موجود تبدیل شده است.

- به نقل از صدا و سیما، غلامحسین شعرا در نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران افزود: باید برای نجات اتاق بازرگانی از این وضع و تزریق خون جدید در درون تشکیلات اتاق، کاری مردانه و متفاوت با همه کارهای قبل انجام داد تا زمینه ای به وجود آید که بتوان این نهاد را به ابزاری تبدیل کرد که بخش خصوصی و اقتصاد کشور به آن ببالد.

وی اضافه کرد: برای حفظ و اعتلا و ارتقا جایگاه اتاق بازرگانی توسط یک تیم اجرایی با سیصد نفر کارگزار چه اقدام و تلاش انجام شده است؟ اتاق برای ورود به دایره تصمیم گیری ها یا حتی برای شنیده شدن نظراتش، به عزمی راسخ و کفشی آهنین نیاز داشته و دارد که متأسفانه هرگز این مبارزه و تلاش جدی با وجود برخورداری از بیش از شصت کرسی حاکمیتی در منصب های حیاتی از تیم مدیریتی حاکم اتاق بازرگانی دیده نشده است.

شعرا خطاب به اعضای هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: آیا در تاریخ 150 ساله اتاق ایران، درآمدی به اندازه این دوران و ریخت و پاش هایی هم به اندازه این دوران سراغ دارید؟ آن هم با یک رأی گیری پنهانی و پیامکی؟ چه اصراری به مخفی کاری دارید؟ مگر از علنی بودن ترس دارید؟ وی افزود: آیا در تاریخ 150 ساله اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی به پستویی برای استفاده از رانت ها تبدیل شده است

اتاق بازرگانی به پستویی برای استفاده از رانت ها تبدیل شده است