مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 01:352022-01-16سياسي

حضور در مدارس با نظر یک وزیر و معاون وزیر دیگر «الزامی» شد!


به فاصله یک روز از نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، به نظر می رسد که بخش مهمی از اظهارات رییس جمهور در این نشست نادیده انگاشته شده است!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله اظهارات جالب توجه دکتر رییسی در نشست روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکید بر نکته ای بود که مدتهاست مغفول مانده؛ اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا سخنگو ندارد و در نتیجه، فضا برای طرح اظهارات متفاوت و بعضا متناقض در خصوص کرونا فراهم آمده و سرگردانی های زیادی را در جامعه موجب شده است.

به این بخش از سخنان آیت اله رییسی در ستاد ملی دقت کنید: اطلاع رسانی در زمینه مسائل مربوط به کرونا فقط باید از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظریات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

این اظهارات البته موجب بروز یک ابهام کلیدی هم شد؛ اینکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کیست که می بایست تنها به اظهارات وی گوش فرا داد نه هیچ کس دیگری؟ سوالی که به نظر پاسخی نداشت چراکه بعد از تغییر دولت و با تغییر معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سخنگوی پیشین ستاد ملی از کار برکنار گردید و هیچ فردی جانشین وی در این سمت نگردید!سوالی که هنوز پاسخش مشخص نشده، بحث درباره یک موضوع کرونایی بر سر زبان ها افتاد و توجه همگان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در مدارس با نظر یک وزیر و معاون وزیر دیگر «الزامی» شد!

حضور در مدارس با نظر یک وزیر و معاون وزیر دیگر «الزامی» شد!