مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:052022-01-16اجتماعي

اعزام نخستین کاروان زائران مازندرانی طی روزهای آینده به سوریه


مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت اعزام نخستین گروه از زائران مازندران به سوریه در دستور کار قرار می گیرد، گفت: از بهمن ماه پرواز به عتبات عالیات نیز به دو پرواز در هفته افزایش پیدا می کند.

- سیدعباس اسماعیلی امروز درباره ثبت نام زائران مازندران به سوریه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ثبت نام زائران مازندرانی به صورت محدود برای اعزام به سوریه در استان آغاز شده است.

وی گفت:  مشتاقان مازندرانی زیارت اهل بیت (ع) برای زیارت بارگاه حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نسبت به ثبت نام در سایت سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه ایستگاه پرواز زائران در تهران خواهد بود، افزود: هزینه سفر یک زائر از مازندران به کشور سوریه حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان است.

این مسؤول ادامه داد: با نام نویسی مازندرانی هماهنگی برای اعزام زائران به سوریه صورت می گیرد.

اسماعیلی با اشاره به استقبال مازندرانی ها برای ثبت نام به سوریه، تصریح کرد: با تکمیل ظرفیت اعزام نخستین گروه از زائران مازندران به سوریه در دستور کار قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه پرواز به عتبات عالیات نیز به ظرفیت هر پرواز 130 نفر در حال انجام است، اظهار کرد:  از بهمن ماه پرواز به عتبات عالیات به دو پرواز در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان زائران مازندرانی طی روزهای آینده به سوریه

اعزام نخستین کاروان زائران مازندرانی طی روزهای آینده به سوریه