مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:002022-01-16اجتماعي

چرا مدارس با هر اتفاقی تعطیل می شوند؟/ بچه هایی که دوست ندارند درس بخوانند!


وزیر آموزش و پرورش گلایه دارد که مدارس ایران با هر اتفاقی تعطیل می شود و از سوی دیگر تعطیلات متعدد مدارس موجب شده است که بچه ها درس گریز شوند! - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: قبل از اینکه پای کرونا به کشورمان باز شود، هرچند وقت یکبار به دلایل مختلف مدارس تعطیل می شد؛ گاهی برف و یخبندان دلیلش می شد و گاهی آلودگی هوا و البته این تعطیل مقطعی بود! اما کرونا که آمد، مدارس به تعطیلی طولانی مدت رفتند؛ تعطیلی که باعث شد درهای برخی مدارس از اسفند سال 1398 تا امروز به روی دانش آموزان بسته باشد و برخی مدارس هم گهگاهی باز شده و دوباره بسته شدند؛ روند آموزش هم تغییر کرد و از کلاس درس حضوری به فضای مجازی و جلوی تلویزیون تغییر کرد؛ ناگفته نماند که امسال، شرایط کمی متفاوت تر شد و تعداد مدارسی که به سمت بازگشایی رفتند، بیشتر شدند ولی باز مدارسی هستند که همچنان از طریق آموزش مجازی، بر تداوم یادگیری می کوشند.

  ماحصل این تعطیلی، دو اتفاق تلخ است؛ اتفاقاتی که اگر دیر بجنبیم و برای آن تدبیری نیندیشیم، در آینده به دانش آموزان خسارت زیادی وارد خواهد شد؛ آن هم درس گریزی بچه ها و کم سواد بزرگ شدن آنان است.

  * افت سطح سواد دانش آموزان با ادامه آموزش مجازی/ ضعف بچه ها در نوشتن! سطح سواد بچه ها با آموزش مجازی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است؛ آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مدارس با هر اتفاقی تعطیل می شوند؟/ بچه هایی که دوست ندارند درس بخوانند!

چرا مدارس با هر اتفاقی تعطیل می شوند؟/ بچه هایی که دوست ندارند درس بخوانند!