مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 23:452022-01-16اقتصادي

مدیریت شهری بیرجند برای جذب سرمایه گذاران اقدام کنند


مدیریت شهری مرکز استان برای جذب سرمایه گذاران عمده با توجه به قطره چکانی بودن اعتبارات شهرداری اقدام کنند.

- ، جواد قناعت عصر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار بیرجند اظهار کرد: مدیریت شهری مرکز استان با توجه به قطره چکانی بودن اعتبارات دولتی باید برای جذب سرمایه گذاران عمده برای تغییر مبلمان شهری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قطعه راه آهن بیرجند_قاین با سرمایه گذاری تعدادی از بانک ها اجرایی می شود، اضافه کرد: پی گیری های برای افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند انجام داده ایم و با همدلی و درک و فهم مشترک درباره مشکلات استان در این دوره شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در زمینه انتقال آب به خراسان جنوبی خواهد افتاد، ادامه داد: با وجود فرهنگی بودن استان تا کنون مفاخر و نخبگان آن به خوبی توسط شهرداری، شورای شهر و دستگاه های اجرایی به عنوان ظرفیت های بسیار خوب استان معرفی نشده اند.

قناعت تصریح کرد: اگر مشکلاتی در شهر بیرجند وجود دارد این شهر دارای ظرفیت های مانند قلعه پایین شهر، ارگ کلاه فرهنگی، پارک کاجستان و بند دره است که تاکنون به خوبی از آنها استفاده نشده است و با توجه به اینکه درآمد شهرداری در مقایسه با شهرهای بزرگ مانند اصفهان و تهران خیلی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری بیرجند برای جذب سرمایه گذاران اقدام کنند

مدیریت شهری بیرجند برای جذب سرمایه گذاران اقدام کنند