مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 23:052022-01-16پزشكي

درخواست استاندار از سیاسیون/احمدزاده: دست از سر علوم پزشکی و حوزه درمان بردارید


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی جایی تخصصی بوده و محل سیاسی کاری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید سید علی احمدزاده گفت: هدف قدردانی از کادر درمان بود که دو سال تمام در سنگر اول مبارزه با کرونا بودند اگر این خدمات نبود تلفات زیادی در کرونا می دادیم.

وی گفت: همچنین باید از کادر بهداشتی و درمانی در تمام نقاط استان قدردانی کنیم چراکه در این دو سال مجاهدانه در سنگر دفاع از سلامت مردم حضور داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات بسیار خوبی به بیمارستان های استان تزریق شده و امیدواریم که در سال آینده و تا پایان سال 1401 به بهره برداری کامل برسند که خبر بسیار خوبی برای حوزه درمان استان است.

ژ وی تاکید کرد: در خصوص پزشکان متخصص، حتماً دانشگاه علوم پزشکی شرایطی را برای سایر شهرستان ها نیز فراهم کرده تا آنها نیز برای خدمت به مردم در مناطق دیگر به غیر از یاسوج حضور داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه خوشبختانه در سرجمع وضعیت استان ما در حوزه درمانی خوب است گفت: اما تجهیزات و امکانات کافی نیست و نسبت به خیلی از استانها عقب ماندگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار از سیاسیون/احمدزاده: دست از سر علوم پزشکی و حوزه درمان بردارید

درخواست استاندار از سیاسیون/احمدزاده: دست از سر علوم پزشکی و حوزه درمان بردارید