مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:352022-01-16سياسي

از ظریف بپرسید!


مدعیان اصلاحات و برخی از سایت ها و روزنامه هایشان بد جوری به تکاپو افتاده اند و خودشان را به در و تخته می زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان از ظریف بپرسید! ، نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات و برخی از سایت ها و روزنامه هایشان بد جوری به تکاپو افتاده اند و خودشان را به در و تخته می زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!.

گفتم: چرا وقتی کیان تاجبخش عامل سیا و نماینده بنیاد سوروس در اعترافات خود که از تلویزیون پخش شد، به دیدار خاتمی و جرج سوروس اعتراف کرد، آقایان اعتراضی نکردند و به غیرتشان برنخورد و اصلاً به روی خودشان نیاوردند؟! گفت: چرا تا حالا خود آقای خاتمی ملاقاتش با این سرمایه دار صهیونیست و دشمن تابلو دار ایران اسلامی را انکار نکرده است؟! گفتم: برای اینکه می داند ملاقات کرده و نمی خواهد با انکار آن دروغ گفته باشد!.

گفت: خُب از کنت تیمر من مسئول سابق میز ایران در سیا بپرسند و یا از استیون کلمنز که در ملاقات حضور داشته سؤال کنند و یا از مدیر نشریه نیوز مکس بپرسند و یا از ریچارد بلوم دوست و مشاور کارتر بپرسند و یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظریف بپرسید!

از ظریف بپرسید!