مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:252022-01-16اجتماعي

آماده باش 150 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از روز گذشته


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در پی بارش های سنگین برف در سطح استان، اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخببرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اکبر حسن بکلو با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و بارش برف سنگین در سطح استان و تداوم این بارندگی ها در روزهای آتی، از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت خبر داد و اظهار داشت: اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده در اثر فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی استان بیش از 150 اکیپ با تمامی تجهیزات موردنیاز در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی، با امکانات لازم و مورد نیاز از روز گذشته در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همچنین 50 اکیپ  نیز به صورت رزرو برای موارد احتمالی و ضروری در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به محل های مورد نظر اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: مشترکان استان ضمن رعایت نکات ایمنی، می توانند از طریق سامانه تلفنی 121 مرکز فوریت های برق استان و همچنین اپلیکیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 150 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از روز گذشته

آماده باش 150 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از روز گذشته