مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:252022-01-16سياسي

«صرافی رادین» در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور محسوب می شود که با هدف ممیزی، - رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور محسوب می شود که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور محسوب می شود که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است.

یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان ها، رهبران و متخصصان این سازمان هاست.

کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال که در نوع خود بزرگ ترین رویداد و گردهمایی نخبگان این حوزه در کشور است، 15 و 16 شهریور 1400 با حضور 25 سازمان در مرکز همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

در این کنفرانس که با محوریت دانشگاه تهران بود، خبرگان دانشگاهی و حرفه ای تحول دیجیتال گردهم آمدند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

در اختتامیه این رویداد نیز از برگزیدگان این رویداد در سه محور اصلی زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صرافی رادین» در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

«صرافی رادین» در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال