مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:052022-01-16اجتماعي

تردد در همه محورهای اصلی لرستان برقرار است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: با وجود بارش برف و کولاک در 48 ساعت گذشته، تردد در همه محورهای اصلی و شریانی استان به جز لاین رفت آزادراه خرم آباد _پل زال برقرار است.

- عباس شرفی امروز 26 دی ماه، اظهار کرد: با اینکه از عصر روز جمعه شاهد بارش گسترده باران و برف در تمام شهرستان های استان هستیم اما با حضور به موقع تیم های راهداری و برف روبی و نمک پاشی محورها، در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی به جز لاین رفت آزادراه خرم آباد _پل زال که به دلیل بارش تخریب شده، باز و تردد در آن ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه 38 تیم راهداری از عصر جمعه 24 دی در گردنه ها و محورهای برفگیر مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند، افزود: با توجه به اولویت راه های اصلی، برف روبی محورهای روستایی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان از صبح امروز آغاز شده است در شهرستان الیگودرز با تلاش گسترده همکاران دیروز راه 100 روستا باز شد اما کولاک شدید مانع برف روبی کامل گردنه گله بادوش شد که به محض قطع کولاک حتماً در اسرع وقت برف روبی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با قدردانی از تلاش شبانه روزی تیم های راهداری خاطرنشان کرد: با عنایت به پیش بینی ادامه بارش ها در عصر امروز و گستردگی حوزه، همکاران در تلاش هستند تا حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در همه محورهای اصلی لرستان برقرار است

تردد در همه محورهای اصلی لرستان برقرار است