مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:052022-01-16اجتماعي

هوای اردبیل بحرانی شد/ شهر زیر نیم متر برف/ راه 500 روستا مسدود است


معاون امور هماهنگی استاندرای اردبیل با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک در بسیاری از مناطق استان اردبیل گفت: با وجود تلاش راهداران راه 500 روستا در استان مسدود بوده و یا در تردد دچار مشکل هستند.

- معاون امور هماهنگی استاندرای اردبیل با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک در بسیاری از مناطق استان اردبیل گفت: با وجود تلاش راهداران راه 500 روستا در استان مسدود بوده و یا در تردد دچار مشکل هستند.

هوای اردبیل در پی تشدید و ادامه بارش برف یکشنبه شب به مرحله بحرانی رسیده و گذرگاه های درون شهری زیر نیم متر و جاده های کوهستانی نیز زیر بیش از 60 سانتیمتر برف رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، معابر شهر اردبیل را برف حجیمی به ارتفاع حدود 50 سانتیمتر پوشانده و ارتفاع برف به سبب کولاک شدید در بعضی کوچه ها و محله های واقع در شهرک های مرتفع حاشیه اردبیل به بیش از این میزان رسیده است.

بارش شدید برف از عصر امروز با برودت منفی 6 درجه و وزش باد شمال شرقی 45 کیلومتری و کولاک شدید همراه است و انتظار می رود برودت هوا در ساعات پایانی شب و بامداد دوشنبه بیشتر شود.

گستردگی شهر و از طرفی شدت بارش برف به اندازه ای است که باوجود تلاش ماموران و پرسنل شهرداری اردبیل تردد در گذرگاه ها مختل و وسایل نقلیه زیادی در خیابان ها گرفتار شده و یا براثر لغزندگی معابر دچار سانحه شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اردبیل بحرانی شد/ شهر زیر نیم متر برف/ راه 500 روستا مسدود است

هوای اردبیل بحرانی شد/ شهر زیر نیم متر برف/ راه 500 روستا مسدود است